Hakkımda

Blogumu izlemek istermisin???

14 Ağustos 2009 Cuma

TIRTIKLI KURABIYE








KURABIYELER FAVORİMİZ,YURT DIŞINDAN GELEN YİYENLERİMİN

FAVORİSİYDİ ÇOK LEZZETLİ BULUNUP SAYFMIZDA YERİNİ

ALMIŞDIR,ÇOK BİLİNDİK BIR TARİFDİR YAPANLARDA BİLİRLER

YAPIMIDA ÇOK KOLAY ÖZEL BİR HÜNISI VAR PARMAĞİNİZLA

BASDIRARAK ŞEKLI VERMİŞ OLUYOSUNUZ ZATEN,BİLEN BİLİR

ZATEN AMA BİLMEYENLER İÇİN YAZMAK İSTEDİM.....

NEYSE TARİFİ VERİYİM;
1 YUMURTA

150GR. MARGARİN VEYA TEREYAĞ(YUMUŞAMIŞ)

2.5 SU BAR.UN

1/2 SU BAR. ŞEKER

YARIM PAKET KABARTMA TOZU

1 LİMON KABUĞU RENDESİ

PUDRA ŞEKERİ ÜZERİNE SERPİŞTİRMEK İÇİN

HAZIRLANIŞI;

HAMURU YOĞURACAĞİMİZ KABA YUMUŞAMIŞ MARGARINI,

YUMURTAYI,ŞEKERİ EKLEYİP KARİŞİMİ KREM HALİNE GELENE DEK

YOĞURALİM.TIRTIKLI HÜNEYE HAMURU ELİMİZLE BASDIRARAK

10 CM. LİK TIRTILLAR HALİNDE HAMURU SIKALIM,KURABIYELER

ÖNCEDEN ISITILMIŞ 180 derece ISILI FIRINDA ÜZERLERİ BEYAZ

KALACAK ŞEKİLDE PİŞİRELİM....

ÜZERİNE SOĞUDUKTAN SONRA PUDRA ŞEKERİ SERPEREK SERVİS

YAPALIM.............

(BEN SADE YAPTIM FARKLI SUNUM OLURSA BENİDE BİLGİLENDİRİN

ARKADAŞLAR) AFIYET OLSUN...............

11 yorum:

  1. Canım bende çok severk yapar ve yerim:))
    Ellerine sağlık canım mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Nefis olmuş.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR,
    yorumlarınıza

    YanıtlaSil
  4. slm canım kurabiyen nefis görünüyor ellerine sağlık çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Ben çok severim bunu ellerine sağlık canım, zeynepciğim merci canım Senem hanımın maili var sitede al canım sana da yakışır eminim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. tarıfı verdım recep,
    emınım güzel yapacağına,
    yapımı çok kolay

    YanıtlaSil
  7. Ah yapma imkanım olsa. Yurtta kalıyorum da :)

    YanıtlaSil
  8. Zeynepcim öncelikle kızını gördüm mutlu oldum.Maşallah kocaman bir genç kız..
    Tırtıklı kurabiyelerden ben hiç yapmadım,gıda boyası ile renkli renkli yapıldığınıda gördüm ...Seninkilerde çok güzeldir eminim..
    Ellerine sağlık..
    Sımsıcak sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık Zeynep.Kalıplı çalışmak kolay olmasa gerek ne güzel olmuş .Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglik canim
    turkiyeden bi turlu bulamadim bu tirtil kurabiye aparatini.. sormadigim dukkan kalmadi ama nedense bulamadim:((

    artik senden odunc alir yapar yerimm:))

    sevgilerimle

    YanıtlaSil